Calon Pilihanraya Kecil Bagan Pinang

Awat kalut sangat pasai calon BN di Bagan Pinang .. calon hangpa bersih sangat kaaa .. yang baru menang di Permatang Pasir pun hutang tak bayo lagi dok kalut cerita pasal moral. Hangpa ni memang kalut kalau tang orang tak boleh tapi kalau tang hangpa semua betui .. orang lain buat semua salah .. hangap sorang je betui tak kira la hangpa dok ligan anak dara orang pastu dok cerai .. sampai masuk ‘court postponed’ semata mata nak lambatkan keputusan.
Dulu hangpa dok ligan pasal maruah .. hangpa punya orang maruah tu baik sangat ke .. ada yang dok berdua duaan dengan bini orang dalam bilik pastu perbicaraan out hanya semata mata ‘tecnical error’ yang hangpa sendiri dok reka (yang ni den tao sebab salah seorang yang pi rombongan tangkap pesalah yang terlepas ni adalah rakan den.)
Sekarang hangpa tak payah la nak cerita pasal moral kerana ahli hangpa sendiri busuk macam taik .. hangpa dok kalut pasal orang lain sebab nak sembunyikan tahi busuk hangpa. Ni la den kato kalau busuk orang hangpa dok riuh rendah ligan habis semak samun hutan bukau hangpa dok keluarkan tapi tang hangpa semua baik macam hampes.
Cukup la hangpa dok kalut hangap ingat sikit api neraka .. memang la hangpa pakai serban kopiah tinggi macam gunung tapi sedar la sikit syurga neraka bukan hangpa yang tentukan .. cakap kek Nik Aziz tu tak payah la nak mengarut .. kalau nak wat baik pun jangan la dok melencong yang salah kata betui .. yang busuk kata wangi .. ada wakil rakyat PAS sendiri kata hangpa pun banyak kroni sampai nak makan sendiri pun kebuluq .. tapi tang ceramah dan bercakap merapu hangpa memang jaguh.
Untuk Tan Sri Isa .. jalankan tugas anda jangan pedulikan malaun malaun yang memang tak leh senang tengok orang senang depa je nak idup orang lain pi mampus la

1 Comment

  1. Jitra 2 said,

    5 December, 2009 at 12:55 pm

    ang ni bercakap mcm ang ni xder mak bapak, ang ni ank harammmmmmmmmmm…………….


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: