Calon Pilihanraya Kecil Bagan Pinang

Awat kalut sangat pasai calon BN di Bagan Pinang .. calon hangpa bersih sangat kaaa .. yang baru menang di Permatang Pasir pun hutang tak bayo lagi dok kalut cerita pasal moral. Hangpa ni memang kalut kalau tang orang tak boleh tapi kalau tang hangpa semua betui .. orang lain buat semua salah .. hangap sorang je betui tak kira la hangpa dok ligan anak dara orang pastu dok cerai .. sampai masuk ‘court postponed’ semata mata nak lambatkan keputusan.
Dulu hangpa dok ligan pasal maruah .. hangpa punya orang maruah tu baik sangat ke .. ada yang dok berdua duaan dengan bini orang dalam bilik pastu perbicaraan out hanya semata mata ‘tecnical error’ yang hangpa sendiri dok reka (yang ni den tao sebab salah seorang yang pi rombongan tangkap pesalah yang terlepas ni adalah rakan den.)
Sekarang hangpa tak payah la nak cerita pasal moral kerana ahli hangpa sendiri busuk macam taik .. hangpa dok kalut pasal orang lain sebab nak sembunyikan tahi busuk hangpa. Ni la den kato kalau busuk orang hangpa dok riuh rendah ligan habis semak samun hutan bukau hangpa dok keluarkan tapi tang hangpa semua baik macam hampes.
Cukup la hangpa dok kalut hangap ingat sikit api neraka .. memang la hangpa pakai serban kopiah tinggi macam gunung tapi sedar la sikit syurga neraka bukan hangpa yang tentukan .. cakap kek Nik Aziz tu tak payah la nak mengarut .. kalau nak wat baik pun jangan la dok melencong yang salah kata betui .. yang busuk kata wangi .. ada wakil rakyat PAS sendiri kata hangpa pun banyak kroni sampai nak makan sendiri pun kebuluq .. tapi tang ceramah dan bercakap merapu hangpa memang jaguh.
Untuk Tan Sri Isa .. jalankan tugas anda jangan pedulikan malaun malaun yang memang tak leh senang tengok orang senang depa je nak idup orang lain pi mampus la

SPRM

Arini sambil dok relax terbaca plak kek malaysiakini pasal bekas MB Selangor yang telah dipanggil ke pejabat SPRM bagi sesi soalsiasat berkenaan aduan banglo mewah beliau yang dianggarkan RM24 oleh jurunilai tak ada tauliah atau lebih dikenali JuruKepoh .. den tertarik kek sini bukan apo kalau lah Khir Toyo ni pandai berlakun mau dibuat patah riuk tulang badan dia kerana tak nak bagi kerjasama macam orang orang DAp buat serta keling padang serai semasa penamaan calon sebelum ini.
Selagi kita berpegang BERANI KERANA BETUL TAKUT KERANA SALAH selagi itulah dipanggil, difitnah atau dituduh seberat mana pun apa nak takut kecuali anda baling batu sembunyi tangan.
Den tertarik juga pasal calon di Bagan Pinang yang mempersoalkan intergriti calon. Adakah orang yang dituduh di dalam parti lebih berat hukuman dia dari yang dituduh dan dihadapakan di mahkamah dan terbukti bersalah (opp terlupa kaum pembangkang iaitu DAP PKR dan PAS memang fobia pasal ni) ni susah kalo hangpa buat tak pa kami buat tak boleh sebab hangpa dah pegang anak kunci ke syurga .. nasib la labu

kELING MiC sEMAKIN kURANG aJO

Ada golongan tak mengenang jasa didalam MIC yang menjadi perwakilan semalam mencadangkan agar dikalungkan SELIPAR di gambar Tun Mahathir. Ini berikutan rasa tak puas hati mereka yang kononnya mendakwa Tun Mahathir mencampuri hal urusan parti MIC.

Tindakan perwakilan keling ini amatlah KURANG AJAR dan AMAT BIADAP kerana langsung tak menghormati pemimpin yang telah banyak berjasa di Malaysia malahan juga dirantau ini.

Keling2 ini sudah lupa diri bahawa mereka hanyalah golongan minoriti di negara ini dan keling2 ini juga lupa layanan baik kerajaan dibawah pimpinan Tun Mahathir selama 22 tahun kepada survival bangsa mereka.

Sikap perwakilan keling MIC semalam telah menunjukkan yang mereka hanya pandai bermuka2 selama ini.

Patutlah pihak british mengasingkan puak2 keling ini didalam estet2 getah pada zaman dahulu kerana sememangnya mereka ini jenis bangsa yang tak akan mengenang budi.

Bangsa2 pendatang ini semakin tak sedar diri dan semakin mencabar sensitiviti bangsa melayu/islam. Sudahlah masyarakat melayu terpaksa melayan karenah kuil keling2 ini di Selangor, kini Tun Mahathir pula dijadikan bahan kecaman.

Memang benarlah pepatah melayu mengatakan bahawa….

“jika jumpa ular dengan keling, hentam keling dulu

Selama ini keling dok cakap macam macam kami diamkan kerana nak jaga keamanan tapi semakin lama dibiarkan semakin naik minyak keling nih, macam macam auta kalau dah tersepit tapi memang pun bak kata orang tua bapa borek anak rintik Sami Vellu tu pun bila nak ngaku kelemahan diri dia .. cakap temberang cam keling memang sesuai sangat la falsafah tu .. pandai orang orang tau den dulu kaitkan falsafah sebegini .. lain kali keling keling jangan suka sangat nak menghina hak hak orang islam termasuk azan .. fikir balik tu keling

Mangkuk vs Bodoh

PERHATIAN KEPADA SELURUH UMMAT ISLAM DI
SELANGOR DAN SHAH ALAM
DI JEMPUT HADIR SEKIRANYA ADA KELAPANGAN

ESOK 3 SEPT 2009 SATU SIDANG AKHBAR MENGENAI KUIL SEKSYEN 23 SHAH ALAM AKAN DIADAKAN PADA JAM 2 PETANG
DI PADANG PERMAINAN SEKSYEN 23 SHAH ALAM,
ANTARA YANG HADIR DALAM SIDANG AKHBAR ITU IALAH

WAKIL PENDUDUK SEKSYEN 23
WAKIL DATUK HISHAMMUDIN

DATUK NOH OMAR

WAKIL PERSATUAN HINDU SANGGAM

keling_1
DOK PERASAN CERDIK

polis kawal bangunan Suk

KEPALA KEPALA BAHLOL

Mahkamah, undang-undang, kemuliaan Tuanku Sultan dan kedudukan wakil rakyat yang kononnya ‘dihormati’ akan terus tercalar kerana perbuatan mereka ini.

Maksud kata-kata Nizar bahawasanya beliau dan rakan-rakannya adalah wakil rakyat yang dipilih oleh rakyat sepatutnya difahami oleh beliau sendiri. Perbuatan seperti itu menunjukkan kepada rakyat bahawasanya beliau dan rakan-rakannya itu tidak mencerminkan kehendak rakyat yang sebenarnya.

Tingkah laku dua beradik ini perlu disekat bagi mengelakkan kejadian yang sama dilakukan di masa-masa hadapan.

kepala

nik aziz husam musa
Apsal hangpa tak ajak 2 ni sekali wat keje bodoh cam hang sebab kedua dua ni memang suka publisiti tambahan plak bulan puasa ni makin sedap depa nak mengarut dan meraban ..

Hangpa buat la keje bodoh nih dalam bulan Ramadan, orang lain dok baca Al Quran hangpa dok wat keje bodoh sambil tu plak dok ajar orang lain wat keje bodoh cam hangpa .. jangan la dok ikut sangat orang yang tak puasa tu biar cerdik sikit dok main politik nih ..
Kalau hangpa dok marah sangat dengan kerajaan yang ditumbangkan ini jangan la hangpa dok melalut nak peruntuh Malaysia melalui jalan yang hangpa dok suka sangat tu .. tu dok kalut plak di Terengganu tapi jangan sampai di Selangor plak runtuh .. pastu hangpa dok tuding jari plak kat orang lain padahal hangpa la mangkuk segalanya .. lani hangpa dok lulus dalam hotel hangpa nak suruh siapa pi wat bagi pihak hangpa .. Polis? lambat lagi polis nak ikut kata hangpa .. Mahkamah? Hangpa jugak kata mahkamah di Malaysia tak betui sebab hangpa je betui kalau hangpa kalah biacara .. Udah udah le tu wat keje gila .. ni bulan puasa banyakkan ibadat jangan dok melalut sangat ..