DAP n PAS & PKR

Camnie le senang nak tulis panjang pun tak ada guna gak .. orang DAP ni korang cakap apa pung dia akan buat kepala dia juga kerana dia tahu orang melayu sekarang dah berpecah dan mereka akan buat apa sahaja ikut kepala setan depa tu .. depa nak hina Ustaz Ustaz ke depa nak halalkan penjualan araka ke tak ada sesiapa pung yang boleh halang mereka kerana orang melayu asik nak pegang kuasa dan dok cari kuasa
Pasni den raso PAS ke dan orang melayu dalam PKR yang masih waras cuba le dok fikir jangan asik nak buat roadshow di jalanan yang hanya merugikan orang melayu .. cam kata setengah orang pi wat demo kat petaling street ke .. ada berani ke kalau tak berani potong je anu dalam seluar tu bagi makan anjing kurap
Penulis penulis blog PAS berani ke nak pi cakap manusia keparat kepada penulis blog http://www.sjsandteam.wordpress.com kerana menyumpah seranah Ustaz Ridhuan Tee .. ada ke penulis blog PAS berani nak betulkan apo Ronnie buat .. kalau hangpa tak berani hangpa kerat kote bagi makan anjing lagi elok la tak pun berani ke hangpa nak pi ludah muka Ketua Pemuda Kebangsaan Parti DAPSY YB Loke Siew Fook, merangkap Ahli Parlimen Rasah atas pandangan anjing beliau yang terang terang menghina Ustaz Ridhuan seorang pendakwah bebas (kalau hina ustaz PAS dah lama kut kena serang tu pun kalau depa ni ada kote) den raso hangpa renung renunglah apa yang terjadi sekarang .. jangan dok melalut tak tentu pasal semua hangpa je betui .. sebenarnya hangpa ni dah jadi BARUA orang sebenarnya

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: