Dua Hantu

Kekadang den nak tergelak gak dengan kaum yang bernama PAS ni sampai sanggup mengatakan HARAM tangan undi MCA atau Gerakan tapi mengundi DAP tak apa .. betui ka kepala orang camnie sedangkan hangpa gak yang cakap DAP tu mirip makhluk yang bertanduk tapi yang hangpa pi ikut apsal .. nampak sangat kebodohan hangpa tapi yang satu lagi lagi pelik dan ajaib tapi bagi den tak la pelik sangat takkan tak nak pertahan kekasih kut kalau orang dok cerca .. nasib hang la labu
Perosak Rakyat ni memang suka babi kalau hangpa nak tau .. dari dulu lagi suka kecoh bab BABI ni .. hangpa tak percaya pi tengok laman blog DAP mesti ado gambo dok pegang BABI masa menang PRU12 sampai boleh perintah 5 negeri walaupun 1 negeri dah terlepas balik .. kalau hangpa tak percaya hangpa pi cari sekarang kalau den tipu hangpa .. cuba hangpa terangkan dekat den kenapa hangpa sayang sangat kek babi ni sampai sanggup bermati matian amik hati orang yang makan babi dari amik hati orang yang makan ayam macam hangpa .. lagi satu kalau hangpa suka sangat nak berdebat suruh Nik Aziz dan Haji Hadi ajak Lim Kit Malam berdebat pasal keuntungan makan babi ka .. tapo tak kira la asal untungnya pelihara babi .. ka Nik Aziz dan Haji Hadi takut nak berdebat dengan DAP maklum la hangpa ni memang gila kat KUASA betui dak no tapi yang den nak kelakar sekali hangpa baca ni SALING PERLU DAN MEMERLUKAN .. memang la perlu sebab hangpa tak pegang majoriti, cuba hangpa pegang majoriti mau DAP kena terajang gak dengan hangpa kat Selangor, apa punya statement nak bodohkan orang, dah la otak yang berkarat ni nak karatkan orang lain plak ha ha ha
Hangpa ni biar la fikir dengan betui bukan dengan mereng, kalau hangpa mereng jangan la sampai hangpa nak merengkan orang. Kenapa den cakap cam tue, semalam den berkesempatan jalan jalan di Manik Urai dan terjumpa satu kain rentang “KALAU PENANTI MEMBAZIR, MANIK URAI PULA …? Den faham maksud dia tapi den raso orang yang buat tu tak faham bahaso .. Penanti tu hangpa sengaja kosongkan kerusi sebab hangpa dah fedup dengan Fairuz tapi di Manik Urai .. ni den nak habaq dengan hangpa kisah benar dan hangpa fikir sendiri kalau hangpa ada otak “Adik Ipar den pergi la nak beli nasi sebab nak sedekah pada orang kampung sebab atuk den meninggal sebanyak 100 bungkus yang berharga RM1.50 setiap satu. Hangpa nak tao tuan kedai kata apa, lain kali kalau nak beli banyak cakap la awal awal bule la depa nak sedia cepat2 dan hangpa nak tao apa jawapan adik ipar den “ORANG MATI TAK CAKAP NAK MATI BILA DAN DI MANA” la ni hangpa cuba bayang muka tuan kedai tu bila dengar jawapan adik ipar den moral of the story hangpa jangan takbur kalau hangpa terkenal .. ada kuasa dan hangpa terasa diri hangpa hebat kerana ANAK KECIL BISA MENKENCINGKAN AIR MUKA HANGPA

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: