Perhimpunan 100,000

Ni lagi satu keje bangang lagi sia sia .. setakat korang dok kumpul 100,000 yang entah datang dari celah ceruk mana tak payah la nak kecoh TAPI yang penting jangan nak dok meroyam macam si Mata Lebam tu biar dia tumpu pada hal dia je .. manusia kena ingat apa yang dikata jangan jadi HAK ENGKAU HAK AKU .. HAK AKU TETAP HAK AKU .. sedarlah sikit semua ni pinjaman dunia takkan boleh bawa mati pun.

Den nak tergelak gak masa ADUN UMNO lompat parti tak ada pun sumpah menyumpah dan mengelarkan mereka ni umpama binatang dalam hutan tapi apabila yang sana melompat ke UMNO mesti segala binatang dalam hutan disebut dan juga segala caci maki terhambur .. adakah ini sikap yang mulia seperti yang ditonjolkan oleh pemimpin pemimpin yang kononnya tahu bab agama (jangan jual agama dah)

Den pasti sekarang ramai dikalangan pemimpin politik  sedang memerhati dengan penuh minat keadaan di Perak dan mungkin ada yang sudah memasang angan angan kerana Speaker Dewan Undangan Negeri sedang berada di mahkamah bagi mencabar segala yang boleh dicabar .. yang ni biarkan kerja dia yang lain tak payah nak campur tangan dan nak jadi tukang sibuk (baik jadi tukang tilik)

Dan yang tak nak lepaskan jawatan biarkan dia kerana bukan senang nak lepaskan sesuatu yang sudah menjadi kesayangan tambahan pula baru je beli kereta baru dan tak sempat panas punggong lagi tapi yang den heran dimana hilangnya exco kanan yang selalu dia je dulu terhegeh hegeh mengulas sebarang isu takkan dan hilang suara kut.

Dan yang best sekali penulis penulis serta pengomen pengomen dari kalangan pakatan rakyat akan haus jari atau silap haribulan terpaksa mendapatkan rawatan di hospital atau klinik swasta kerana terlampau syok menekan keyboard kerana melepaskan rasa amarah depa ha ha ha

2 Comments

  1. fjuara said,

    7 February, 2009 at 6:57 am

    pakatan rakyat kena terima kenyataan🙂

    p/s: Hormatlah Sikit Keputusan Sultan
    p/s:Amaran Kepada Pemimpin Melayu

  2. draser said,

    7 February, 2009 at 7:53 am

    nizar tak nak berhenti
    http://www.malaysiakini.com/news/97806
    dia masih buat mesyuarat exco
    dan gubal dasar
    gila kuasa tak bertempat
    sultan yang pilih dia….bukan rakyat….sedar sikit diri tu….mungkin ngeh mb perak sebenar….


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: