Pendekar Songsang

iskandar-pkr

Kalau bab nak membuat repot polis orang lain dok dediam dulu .. yang ini akan sentiasa membuat dulu kerana GLAMER beb jadi orang pertama membuat repot polis .. lagipun hangpa nak bercakap atas kapasiti apa .. posmen cabuk? bekas pegawai tentera? tak payahlah nak berangan angan kalau sekadar jawatan tu je .. Ini ketua Angkatan Muda Parti Kencing Rakyat hangpa mana tao bab undang undang ni semua dalam kepala dia ni ..

Hangpa ingat tak cerita Pemuda PKR kena tangkap dekat Terengganu masa PRK tempohari kerana mengantung gambar Altantuya walaupun tuan punya gambar tu bukan pun calom dan tidak ada pertalian darah dengan mana mana calon di dalam PRK tersebut tapi disebabkan nak glamer digantung gambar tersebut dan perkara ini juga dicemuh oleh sebilangan penceramah PKR .. nak tao apa depa cakap .. KERJA BODOH DAN KERJA ORANG TIDAK ADA KERJA .. orang yang cakap kek den ni masih idup laie dan den bercakap dengan dia ni kat terengganu juga .. nak sedap lagi penceramah ni idup laie dan masih lagi berkahwin 2 ha ha ha

Lepas ni mungkin ada laie cite tapi yang pasti memang ada sebab apa .. NAK TUTUP KES MAHKAMAH si mata lebam .. orang takkan bagi tumpuan pada kes mahkamah tu sebab orang dok sibuk nak jadi calon jika ada pilihanraya kecil tu yang ramai dok sibuk wat Akuan Bersumpah dan mengaku sana sini .. hangpa ni memang gila kalau tak amik RM50,000 dan hangpa memang nak mati kalau hangpa cakap RM50juta tu sikit atau hangpa ni memang KAKI KENCING orang .. kalau betul hangpa berkhidmat untuk rakyat hangpa jangan amik elaun dan gaji sedekah pada fakir miskin macam yang dok siar dalam BERSAMAMU tapi kalau tak percaya pada TV tiga suku yang hangpa dok canang hangpa derma terus pada Palestin .. jangan makan sesen pun duit tu .. hangpa berani ka nak buat jangan cakap saja .. lagi satu hangpa beli sendiri kereta .. nak beli jenis apa pun orang tak akan bercakap kerana hangpa beli duit sendiri atau duit MAK BAPA HANGPA

KALAU TIDAK HANGPA JANGAN CAKAP BAB RASUAH ATAU SEBAGAINYA KERANA HANGPA JUGA ADALAH PENGAMAL RASUAH NO WAHID

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: