Buah Tangan dari PKNS utk MB Air Liur

Den raso MB Air Liur hanya dok gelak gelak yo tengok gambo ni maklum la dok tengah berkepit ngan nyonya mana nak amik tao pasal PKNS ni .. lantak korang la nak piket ke apo tapi den nak kongsi ngan ekau semua gambar ni .. den tao mana ekau sompek nak gi amik gambar tambahan pula kek selangor nanti banyak binatang pendek yang den raso MB Air Liur ni nak suruh PKNS jaga sebagai salah satu punca pendapatan ha ha ha .. so orang PKNS bersiap sedia lah menjaganya tu sebab dia nak lantik Madam tu jaga PKNS .. tapi Dato Hassan Ali yang baru dok bangun dari tidur dah kacau daun .. tapi den pelik lak mana ilang Khalid Samad .. ke sibuk dok jual minyak kat parlimen atau dok bergaduh lagi dengan Mustafa Ali he he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: