Kopiah

kopiah

Den terbaca dalam posting arini pasal orang pakai kopiah yang bawa kereta semberono .. kekadang den nak tergelak kerana saban hari saban waktu den akan terserempak mereka yang bawa kereta macam jalan ni harta warisan depa .. nak potong kiri ke nak bawa macam mana ke depa bukan kisah pun .. orang lain beratur depa sempat lagi menyelit sebelah kiri dan ini pernah mengundang rasa tidak puas hati mereka yang balik kampung sehingga keluar dalam akhbar harian satu ketika dulu ..

Jangan la dok sangka hanya orang UMNO sahaja yang berkopiah dan sesedap rasa menuduh orang UMNO kurang ajo bawa kete .. pergilah ke negeri serambi mekah dan perhati cara cara orang berkopiah yang dok lekat sticker PAS kat belakang kereta dan juga yang dok bawa van Pusat Khidmat Rakyat PAS .. kalau depa bawa kereta penuh sopan santun ikut peraturan korang meh luku kepala dena sampai pecah pun tak apa .. dah le cakap mengarut sampai bawa duit RM750 juta .. dia ni tau tak kira duit dan sebanyak mana duit tu .. jangan le bahlol sangat sampai nak auta orang .. punya la bodoh dan tukang dengar pun tumpang sekaki membodohkan diri ahaks

Den baru terima khabar isu di pkns .. nak sangat jawatan sampai dok berumah tangga di pejabat ahli parlimen makanan anjing .. depa ni memang nak sangat la kaum kerabat mereka dok atas tak kira ubat dah expired ke tak orang sudi ke tak yang penting mereka dapat apa yang dihajati termasuk menjadi Pemburu Taiwan walaupun tak jumpa tapi setakat rakyat di Malaysia apa mereka tahu kelentong sikit sure kaum kerabat percaya maklum la depa ni maksum ..

Depa ni gila gila ingat nak jawatan sampai lupa bulu dah banyak luruh .. ingat duit boleh bawa masuk lubang kubur ke .. ingat ingat la sikit gelaran ke duit ke hanya setakat di dunia sahaja korang cari bertimbun cam bukit pun tak ada guna yang menikmati hasilpun anak bini tu pun kalau tak bergaduh .. insaflah .. yang dok siang malam mengata tu tapis tapis la sikit .. yang dok sibuk berkempen cari sesuap nasi henti hentikanlah ..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: