Bahlolnya orang

Kadang kadang den nak tergelak juga dengan ahli politik serta penyokong serta penulis penulis blog yang asik dok merapu nak sedapkan cerita .. kekadang ada betuinya apa depa tulis bukan den nak nafikan kekadang ada gak mengarut sebab nak glamerkan nama serta nak tegakkan benang basah sebab nakkan pemimpin mereka naik .. depa ni kalo tak ikut mata lebam keluar dewan tak sah maklum la PM ke 6 nak cover malu tak boleh tubuh kerajaan walaupun beberapa kali tarikh dipinda .. kalo depa amik masa sampai 5jam dok membebel nak puaskan hati sebab dah lama tak merasa dok dalam parlimen .. auta punya auta temberang bercupak maki sana sini tuduh memacam hanya Parti kambing Ragut yang penuh angan angan yang betui semuanya .. tapi tak boleh juga nak kata sebab kalo di PAS, Mursyidul Am tidak boleh ditentang manakala dalam DAP anak beranak mata sepet dok kontrol maka PKR pun nak yang sama laki dan bini pegang tampuk atasan baru betui ..

Yang ni plak MB Air Liur yang baru dok lepas peluk nyonya mata sepet terhegeh hegeh ke parlimen nak buat sidang akhbar pasal bos angau dia keluar dewan tak ke malu beb .. tu la kalo gila sangat publisiti pun jangan la monteng dewan pastu mula la tak tahu nak letak muka kek mana tapi elok gak dia bergabung ngan Presiden Taiwan tu .. sama sama kaki auta dan pembelit ahaks korang tak kesian ke bagi la peluang kek dia nak tumpang glamer .. dia kan gila glamer dan ‘gila buah’ sekarang  

Kesian kek pekerja PKNS, ada mangkuk hayun suruh letak jawatan kalo tak puas hati macam la tu peninggalan pusaka keturunan dia .. orang nak piket ke nak mogok ko yang dia dok sibuk apsal .. dulu dia dok sibuk piket tak ada orang larang plak dan suruh dia letak jawatan apa apa .. kalau nak tunjuk hero sangat pi naik flight .. ekau pun tao kek mana nak landing kan kan kan ahaks

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: