merapu wal al penipu

Semakin lama semkin kuat plak Parti Kelentong Rakyat ni nak menipu .. start dari ketua dia turun ke teressa menjangkit ke tian chua yang masih lagi pening kena ribut di taiwan tapi sure lepas ni dia akan kata bukan saya cakap tapi BABI yang cakap .. depa ni tahu lagi kuat kelentong lagi kuat orang percaya pada parti depa .. tak caya tanya salahuddin ayob semakin ramai orang muda masuk parti depa sebab depa tahu anak anak muda ni kalau kena kelentong sikit akan percaya dan mudah percaya nak nak dengan benda khayal ni ..

Den rasa elok je utusan malaysia saman teressa tu sebab sebelum ni utusan malaysia je selalu kena saman .. bila lagi nak saman orang .. biar orang rasa macam mana kena saman lagipun dia bukan takut dengan saman pun ISA lgkan dia tak takut .. tu dia yang cakap tak tahu la pulak pasni dia nak cakap bukan dia yang cakap macam tu WARTAWAN YANG SILAP .. manusia ni kalau dah lidah bercabang tipu menipu ni permainan dia je tengok je la dalam isu 16 September (nasib baik Ibrahim Ali cakap tak tahu bila 16 September) makanan macam makanan anjing dan juga ada orang tengah untukmerundingkan pengunduran kerajaan sekarang .. apa punya bahalol la depa ni belajar tinggi tinggi hanya bertujuan nak menipu orang .. tapi tak boleh nak kata depa gak sifu depa pun kaki temberang juga

Sekarang dah ada satu hal pulak zina itu ibarat sedekah .. ni lagi satu bahalol punya kenyataan .. ni la akibat kalau lidah tak bertulang .. yang hairannya orang sebelah ada tapi wat muka sardin telinga pekak tak boleh nak tegur kesilapan macam tu .. den tahu la geng hangpa dan hangpa nak letak kambing hitam atas orang lain .. tapi jangan la keluarkan kenyataan macam tu .. kononnya saya berani bertanggungjawab la tuh tapi kenyataan macam sial menyamakan zina dengan benda baik .. memang sah belajar tinggi tinggi hanya semata mata nak perbodohkan orang lain .. lepas ni den nak tgk apa reaksi haji hadi nik aziz dan mata lebam .. hassan ali bg komen gak sikit harun din ke yang lain hangpa tak payah nak merapu .. hangpa pi kemas baju nak g parlimen 1 okt .. orang nak raya hangpa dok kecos nak bubar parlimen .. hangpa tak sedar mata leabm ikut keluar je mulut dia tarikh mana sebab dia kan dulu dalam penjara dok bilang hari .. tu yang lekat tebiat ..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: