makanan oh makanan

memang kaum pendatang ni kaya .. makanan yang dimakan saban hari oleh orang melayu dan masyarakat kaum pertengahan dan miskin hanya layak diandaikan seperti makanan anjing bagi kaum pendatang .. punya la kaya depa ni tapi masih tak sedar diri lagi dok menumpang negara orang .. yang dok kurang ajar wat lagu cam tu orang melayu masih tak apa sebab pilihanraya ni den nak undi kaum pendatang ni

den raso elok la makcik tu lain kali kalau nak tangkap bagi makan babi, anjing, ular dan segala binatang yang dia nak makan .. jangan bagi nasi .. kalau boleh suruh mak bapa dia antar makanan .. kalau nak tahan dia dalam hotel lagi elok nanti dia kata pulak tempat tidur tak ubah macam tempat babi berkubang sebab babi pun tidur dalam aircond kat sepang .. sure dia nak lebih elok dari tempat babi tidur .. ni lah bahana dok sanjung orang tak sedar diri tapi pemimpin melayu hatta pas sekalipun masih tidur .. hangpa MEMANG DOK JAGA PERIUK NASI HANGPA ..

nasib baik YB Kulim dah pi mekah kalau tidak den nak tengok macam mana reaksi dia .. mau silap haribulan kena mengadap jawatankuasa disiplin parti angan angan .. Ku Seru bak kata lagu yang kekadang den dengar siapa yang tak berani nak pertahankan Malaysia sebab Agama Rasmi Malaysia adalah Agama Islam baik kerat kote dan duduk diam diam .. tak payah nak cakap apa apa dah .. memang hangpa BACULLLLL

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: