Bahalol

Nampak kasar tajuk kek atas tp memang elok pun .. lgpun pemimpin melayu kat atas takdok telor .. ntah ntah dah hilang tak dapat kesan .. asik nak jaga periuk nasi sampai orang dok tindas pun tak apa .. sabaq tapi kalau kaum pendatang kena tindas bukan main laju amik tindakan siap g minta maaf kat oversea .. memang tahap bahalol dah pemimpin atasan ni .. da la ramai kaki bodek poodaaahhhhh

Cukup cukuplah Pak Lah .. hang pi berehat la noo jaga cucu tu kalau lagu ni la hang wat keje memalukan nama Malaysia .. kalau orang melayu wat salah siap hang p heret kek umah ..  ni adil ka pada pandangan pemimpin no satu negara tapi kalau kaum pendatang hina azan dan bendera seperti kempen terbalikkan bendera tak ada tindakan pun .. siap panggil dengan hormat tak bergari .. ni apa punya undang undang ni cam kera di hutan disusukan .. anak atas riba ni hang biaq mati kelaparan .. si Najib tu ngan Hamid Albar apsal dok senyap gak .. mana Muhyiddin Yassin dan si Keris Hishamuddin .. takkan dah tumpul keris belum masih medan lagi .. hangpa ni memang jenis mana den tak tahu la .. den pun bukan jenis sokong orang PAS membabi buta tapi kalau macam ni den pun malu nak mengaku den ni AHLI UMNO YANG MASIH BERJIWA UMNO dan di mana juga pemimpin PAS yang hipokrit dalam soal mempersendakan bendera dan maruah agama islam .. hangpa ni memang hipokrit setakat nak undi sanggup gadaikan maruah bangsa dan agama .. hangpa jangan jadi bacul hanya kerana gilakan kuasa .. ke hangpa berani menyalak kat luar gelanggang ke atas orang melayu sahaja .. masuk bab pendatang hangpa takut tapi memang patut pun kerana hangpa dok puja kaum pendatang tu habis habisan .. siap offer nak bagi jawatan Timbalan Perdana Menteri lagi pada kaum pendatang yang cakap bahasa melayu pun berterabur lintang pukang habis segala hutan di terjah cam tempat hangpa dok cari nak dok selepas ni

Hangpa yang dok jadi Ketua Bahagian jangan ikut tembolok hangpa je .. hangpa kena bawa suara rakyat kat bawah . jangan jadi kaki ampu seumur hidup .. memalukan wei .. kalau dalam minit mesyuarat cawangan kata depa nak tukar .. hangpa kena cakap rakyat kat bawah kena tukar .. jangan hang konar baring lepas dapat seketul dua .. den nak tengok persidangan perwakilan bahagian tahun ni berapa yang dapat habuan untuk tukar hasrat cawangan .. tu pun selepas dok berebut nak jadi perwakilan cawangan la .. nak jadi G7 la sebab mudah nak berniaga sampaikan orang yang berhasrat nak menawarkan diri bertanding AJK Bahagian pun hangpa tak bagi jadi perwakilan di cawangan sebab hangpa dah nampak habuan menjadi perwakilan .. yang lantik adik sendiri jadi ketua cawangan biaq pi lah sebab hangpa rasa dah tak layak tapi bagi kat adik macam hangpa masih jadi ketua cawangan la bengapppp

Pakatan rakyat tu biaq pi lah depa terjun dengan labu labunya .. cakap cam filem tamil sat da hantar sat lg belum hantar tunggu arahan .. yang dok jaga nombor pun asyik dok kalut nombor mana nak pakai .. yang tu biaq pi lah sebab dah lama dok sungai buluh .. dah gian la tu nak main nombor .. yang hangpa dok pening kepala wat apo .. orang gila mana nak mengaku gila tapi yang bebal dan bahalolnya ramai pulak orang nak jadi gila sekali ngan dia ..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: