Ntah la

udah udah le mata lebam woii .. kalo hang bengap jangan la pulak nak soh orang lain bengap sama .. kalo hang nak bawa PAS jadi tolol pun den xkisah mana DAP memang le suka kaki bengap cam hang tu .. orang PAS ni pun bila la nak sedar diri elok elok parti tu aman dok bagi kucar kacir pastue cakap kat orang ramai tak dak masalah dalam parti .. hangpa nak kelentong budak kecik bule la .. anak sapa la nih

Den pun xtaw apa nak cakap lg .. semua ada fikiran bukan kecik anak lagi lawyer, doktor, engineer tapi diperbodohkan hanya kerana nak suruh Pak Lah turun .. meh sini nak ajar kalau hangpa nak Pak Lah turun dalam pemilihan Bahagian hangpa jangan dok cadang Pak Lah Presiden parti kan senang tu hangpa pilih je Najib ke Ku Li ke sebagai Presiden takkan yang tu den nak kena ajo hangpa jangan jadi cam orang petak pakai baju petak petak merah tu asik ikut mata lebam ke hulu ke hilir kunun nak pegang jawatan tertinggi .. dalam Kerajaan Kelantan pun dibagi exco je kalo .. kalo dah Nik Aziz percaya sangat apsal tak bagi Timbalan Menteri Besar, dapat memangku jawatan pun dah kecos bagai nak rak .. tu skang di kelantan dah kecos pasal perangai dia .. maklum le bodyguard aka wakil tak rasmi PAS dalam apa jua bentuk perhimpunan atau apa jua mata lebam wat he he memang jenis tak sedar diri dok sibuk hal UMNO .. seluar dalam dia busuk hapak masih tak sedo lagi .. ada gak camnie punya manusia atas muka bumi ni

Untuk Pak Lah .. turun la dengan hormat tanpa prejudis, jangan ikut sangat kaki bodek dan kaki tidur dalam kabinet tu pun nasib baik sorang dah berambus merajuk membawa diri yang lara kerana menjadi menteri anak angkat yang tidak disayangi tidak seperti mimpi indah kunun anak angkat lagi disayangi oleh semua orang .. meloyakan tol he he .. cukuplah tinggalkan kerusi empuk tu dalam keadaan sekarang dah tak berguna untuk kekal lagi disitu .. ikutilah kata orang lain jangan ikut sangat nafsu kalau sekarang orang masih lagi memimpin jika berjalan jangan selepas ni jatuh pun orang tak hirau .. FIKIR FIKIRKANLAH

Untuk orang PKR khasnya matalebam .. kalo anda nak bengap ke bodoh ke bahlol ke cukuplah bawa orang PKR jadi gitu .. tak payahla nak jual minyak lagi .. kalo nak jual kat orang PAS pun silakan le .. hang tu hanya penasihat PKR tapi berlagak melebihi Presiden segala Dunia Auta yang ado .. den tao hang memang nak suruh orang tangkap lepas tu mula la mengadu sakit sana sini .. jangan pasnie dok cakap sakit anu dah le .. boleh bagi buaya makan kek serawak dah .. FOC laie

Den kekadang eksian juga dengan blog blog berhantu dan mengerikan bagi kanak kanak membaca .. walaupun blog den ni berhantu kerana den menulis tak mengenalkan diri den kerana den tak nak berlagak popular atau mempopularkan diri walaupun memang den ni agak popular juga ahaks .. tapi untuk menyuruh dan tabik seseorang kalau masuk PR memang bodoh dan hampeh kalau da hati tu buta untuk melihat sedikit kebenaran dan kebaikan yang dilakukan oleh musuh politik .. orang tao la hang tu dok jaga umah mata lebam siang dan malam .. boleh dok parlimen dengan ahli parlimen tetapi itu bukan lesen untuk mengatakan diri tu lebih cerdik dari orang lain .. jangan le asik dok salahkan orang lain diri kita je asik betui .. kekadang ukurlah baju di tubuh sendiri dan cerminlah muka tu .. mana tao tengok kudis buta kita gelak tak sedar kat tubuh kita lagi penuh kurap .. MUHASABAH lah diri tu jangan terlalu kuat menghina orang lain

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: