PAS

Sudah sudahlah wahai orang PAS anda semua dah diperbodohkan oleh golongan Gila Kuasa dalam PAS tu .. Dato Kamaruddin Jaffar kan bekas kuli Maharaja Angan Angan, Husam Musa  tu gila nak jadi menteri sampaikan abis orang dalam PAS dipergulakan sehinggakan Ibrahim Ali sendiri yang kapak singh kata Katak (sekarang sokong plak katak ek) 16 September hanya angan angan sahaja dan membuang masa, tapi yang den nak tergelak sekali orang PAS ni sanggup jadi abdi PKR semata mata kuasa walaupun dibibir mulut nak tumbangkan kerajaan zalim (hangpa je yang cakap) dan juga sanggup berkompromi dengan Amerika yang sememang diketahui bapa Yaudi pembekal segala anika benda pada Israel tapi Amerika lebih dipandang mulia dari UMNO oleh golongan PAS ni .. sekarang dok bergaduh sesama sendiri dalam PAS .. tapi yang kelakarnya arini baru tersedar ingatkan masih xnak sedar sehingga sanggup berumah di Segambut almaklum le terlalu bijak dan pandai dalam menganalisis politik sehingga diri sendiri dibuai angan angan dan terbabas ahaks

Kalau hangpa kata UMNO bercelaru tak apa UMNO hangpa gak cakap bukan parti islam .. tapi hangpa tu yang dok laung laung PAS parti islam takkan bercelaru juga cam puak hangpa dok bawa kete macam jalan tu bapa hangpa yang buat .. den tao la hangpa banyak logo bulan tapi logo tu logo parti bukan logo melesenkan hangpa buat jalanraya macam bapa hangpa yang punya .. sekarang ni baik la hangpa angkat kain tu tengok ada kurap ka nanah ka .. tu la asik dok selak kain orang je kek tubuh sendiri penuh kurap hangpa tak sedar .. malang betui hangpa ni

Bagi blogger tak kira la hantu ke xhantu .. sedar dan baliklah ke dunia realiti cukup le berangan tu .. kan Haji Hadi Presiden PAS ulang sekali lagi Presiden PAS kecualilah sekarang ni Maharaja Angan Angan dah jadi Presiden PAS plak cakap semua tu angan angan hangpa masih tak sedar ka .. kalau tak sedar lagi meh den simbah dengan segala benda yang ente nak he he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: