Melangut

Semalam den tertanya adakah hangpa semua akan bercuti sempena penubuhan kerajaan baru dan juga mungkin ada yang mengambil kesempatan menyewa lori kepada Pak lah dan ahli rombongannya maklum le nak kena berpindah keluar dari Putrajaya dan sehingga semalam siap memberi kata dua kepada Pak Lah supaya berundur .. ni mangkuk hayun datang dari mana ni .. alangkan dalam PR sendiri bercelaru dan bagi den orang yang perlu dipersalahkan akibat kecelaruan ini tidak lain dan tidak bukan Mata Lebam aka Mat Jenin dari Permatang Pauh ahaks 

Semalam juga den mengalu alukan perletakan jawatan si Menteri Anak Angkat dari kabinet Malaysia .. kalau dia berani suruh Muhyiddin seorang Naib Presiden UMNO dan juga Yang Berhormat Dipilih Secara Demokrasi meletak jawatan den rasa sekarang masanya sudah sampai bagi Menteri Anak Angkat aka Bekas Ketua Bahagian Tak Laku dan juga Menteri Pintu Belakang berambus dari kabinet .. meloyakan dengan ulasan tapi mungkin la sebab baru bangun tidur dan tersedar dari angan angan .. waktu isu Peguam aritu mungkin tengah lena tidur dalam dakapan bidadari ..

Den juga mengalu alukan golongan cerdik pandai tak kira dari PAS yang dari berkopiah sehinggalah berserban menunggu dengan sabar sehingga semalam mendengar pelbagai perkara auta dari Mata Lebam (mungkin selepas ini Maharaja Angan) walaupun ada diantara mereka adalah loyar (buruk pun ada) sehinggalah kontraktor (kelabu asap) tapi mereka memang kaki syok sendiri selagi ada maki hamun selagi itulah orang PAS akan duduk melongok di depan pemidato sehinggakan sekarang ni orang PAS sudah tidak dapat membezakan siapa pemimpin mereka sebenar asalkan orang yang berpidato memaki hamun pemimpin UMNO he he simbah ngan air pun orang camnie tak jalannnn

Den raso eloklak Pak Lah pikiaq balik peralihan kuasa .. tetapi bukan diberi pada Maharaja Angan Angan tetapi mungkin [ada Najib dan juga Muhyiddin Yassin .. ini pandangan akar umbi bukan padangan kaki bodek sekeliling pinggang Pak Lah .. dan untuk Alwi tu bagi le pandangan yang membina bukan membunuh orang lain .. kan dulu pernah orang berkata pada awak pada Mesyuarat Rasmi .. Berkawanlah Bukan Bermusuh hayatilah balik bait bait perkataan itu .. rakyat dibawah sini sudah keresahan menunggu 2010 yang Pak Lah dok bagi cadangan sedangkan perkara itu bukan dari akar umbi walaupun sudah diputuskan secara rasmi tetapi semua itu dari mulut Pak Lah bukan terjemahan dari akar umbi ..

Ni nak tanya satu kek Maharaja Angan Angan dan penyokong penyokong setianya .. DAH LAMA TAK DENGAR MAHARAJA ANGAN ANGAN NI SAKIT sejak keluar penjara sihat plak ek .. heran bin ajaib tol .. da tak kecos nak keluar pi berubat keluar negara la MEMANG KAKI AUTA TOL

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: