Ntah ler

Pilihanraya Kulim mungkin akan diadakan itupun jika petisyen pilihanraya yang dikemukakan oleh Calon Barisan Nasional diterima oleh mahkamah .. maka cita cita si mata lebam aka Anwar Ibrahim untuk menjadi calon pilihanraya kecil akan tercapai dan jika menang akan tercapai juga lah hasrat Parti Anak Beranak untuk melihat 3 serangkai menjadi Ahli Parlimen tercapai ahaks ..dan seterusnya untuk menjadi Perdana Menteri tercapai tapi sanggup ke Haji Hadi, Lim Kit Siang hatta Kapak Singa melihat semua ini terjadi ..

Kenapa perlu menjadi calon di Kulim tu yg den hairan bin ajaib abis calon yang dahulu nak dibuang kemana .. mungkin ornag lain tak payah makan pizza .. paling tinggi pun sekadar makan ubi kayu dah tak pun berlapar demi sebuah perjuangan he he tapi ini semua si MB Air Liur yang cakap den cuma ulas balik je he he YB Motor Besar pun den raso lebey dari cukup makan dah tu pasal secara rela hati (rela ke) akan membenarkan si Mata Lebam jadi calon untuk mengganti dirinya yang kurang bijak atas AKU LEBIH BERKUASA dan LEBIH CERDIK DAN PAKAR DARI SEGALA PAKAR termasuk PAKAR AUTA ahaks

Kekadang den nak tergelak tapi mungkin Malaysiakini tersilap lapor kut SIAPA ROGOL SIAPA .. ni silap haribulan mau ado bocor kena maki dengan si fanatik seperti dahulu ada si bagidol dok memuja tapi sehingga sekarang tak mengaku pulak fatwa yang dikeluarkan .. begitu banyak punya dalih sehingga terpaksa menelan apa jua percakapan terdahulu demi KUASA DUNIA he he kaco bilau dah tapi tak apa asalkan hobi mengumpul ayam muda dapat diteruskan tu sebab ada blog yang den baca menyarankan diwujudkan Persatuan YB Berpoligami ahaks .. elok gak tak ada le sampai Sijil nikah pun ntah dari planet mana dikeluarkan ..

1 Comment

  1. Desperado said,

    22 July, 2008 at 3:05 pm

    Salam Tuan…

    Tak dapat nak dibayangkan kalau tiga beranak memimpin negaraku tercinta!

    http://www.pilihananda08.blogspot.com


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: