Hidup Ini

Den malas cite pasal politik arini .. depa nak kuar dewan ke depa nak p makan kat mana mana ka .. depa nak wat demo kat pasar seni ka lantaq p la depa .. tu depa punya hak .. cakap pun tak guna depa buat jugak .. depa ni kalau cakap berbelit bagi kat depa la .. nombor wahid beb orang lain tak bule lawan punya ..

Den nak cite hal budak sekolah ni .. depa ni g amik sudu .. hangpa nak tao apa ada dalam bekas sudu tu .. ULAT beb tengah makan sudu agaknya .. punya la haru budak budak ni cian kan .. tapi tokey kantin yang juga anak beranak pada isteri pegawai Pendidikan Daerah ni buat muka sardin (tau kan camner muka sardin) .. yang Guru Besar sekolah pulak case close sebab nak bodek biasa la kan melayu ni kalau tak membodek mana bule di panggil melayu ahaks .. Depa ni nak den anto sms kat Dato Hishamuddin atau den nak tepon sendiri kek Dato Menteri Pelajaran ni suruh jenguk jenguk ke camner .. dulu den pernah adu kat salah seorang member den yang kerja di Pejabat Pendidikan Daerah pasal makanan RMTS (Rancangan Makanan Tambahan Sekolah) yang tidak sepadan dengan harga .. kalau tamak pun biarlah berpada .. kali ni kalau tak jalan gak den nak nak panggil Karam Singh Walia .. pangey PPD pun tak jalan wat perabih boreh yoooo

Jambatan kek umah den tunggu nak roboh tapi sampai sekarang wakil rakyat still honeymoon lagi silap haribulan halimunan lagi .. baik ceramah dapat duit dari dok jaga masalah rakyat .. kang den panggil mangkuk hayun marah .. tapi bak kata member den memang sengal mentega tol he he tapi tak po la kalau tak nak buat maklum la hangpa mana lalu jalan kampung .. depa naik mercedes lampu bulat kat jalan besar je dah le bawa kereta macam jalan tu awak sorang je bayo roadtax .. hampeh tol

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: