Pembelit

Den kekadang heran bin ajaib dengan sikap PAS ni .. semua orang yang bukan ahli PAS dituduh pembuat fitnah .. hanya kata kata mereka sahaja betul dan layak dipercayai oleh masyarakat .. dan mereka sendiri meletak diri mereka berada di tahap yang lain malah lebih tinggi .. kalau bawa kereta jalanraya tu anak yang punya .. kalau madrasah semua kena cat hijau hatta masjid sekalipun tanda tu markas depa .. blom masuk bab pasang signboard markas depa tu orang lain jangan kacau siap letak gambar pemimpin mereka kek depan .. cuba masuk dalam blog grup depa .. kalau tak maki hamun tak sah tu blom kek ceramah lagi .. mula mula memang bule puji baca ayat Al quran lepas tu segala binatang dalam hutan abis kuar .. memang sengal

Bagi den janganlah terlalu cepat menghukum seseorang dan jangan terlalu berlagak bijak pandai .. tengok je aksi MP Pokok Sena dalam Parlimen .. berhujah bagai nak rak siap tunjuk kertas lagi akhirnya ditarik balik .. amacam den raso baik ekau balik tanam pokok sena banyak banyak lagi ado pekdah dari dok melalut tu nasib baik Mat Sabun bekas MP Kubang kerian tiada dalam dewan kalau tak dengan raso mau tanggal seluar cam kek konsert aritu ..

Sebut bab konsert kenapa pihak lain perlu disalahkan? yang penyanyi tu plak dok canang bukan dari golongan pembangkang .. provokasi la nasib baik gergasi tak datang kalau tidak mau riuh stadium ahaks kalau dah salah tu ngaku je la yang hang pi tunjuk seluaq dalam hang apsal .. nak tunjuk hang pakai seluaq dalam mai stadium .. mata hang buta ka yang dok berkeriau kat bawah tu gang hangpa jugak yang datang nak protes pasal minyak naik sambil habiskan duit beli tset (ada duit plak nak isi minyak tak bule, anak minta duit cakap takdok silap aribulan jengil mata) kununnya nak tunjuk AKU PROTES MINYAK NAIK he he depa ni buat prrotes nak cari makan .. bule jual tset, kain letak kek tengkok silap aribulan wat gantung kat umah .. hangpa ni takdak mata ka cuba tengok negara lain protes ada ka macam hangpa siap ada konsert yang wakil rakyat sengal dari PAS dok bangga kononnya berjaya otak dia ni letak kat lutut ka .. dah le dalam Parlimen cam dok dalam pasar

Den raso elok lah orang PAS ni bermuhasabah dulu diri masing masing tu .. jangan bermuhabinidua dah le kunun sebab aku orang PAS layak kawin 2 ke 3 ke hatta 4 sekalipun .. jangan hanya dok salahkan orang lain je .. dan jangan dok kafirkan sesama umat islam .. dulu hangpa pernah cakap jangan dok berkawan ngan orang bukan islam .. bekerjasama dengan bukan islam skang hangpa sendiri yang dok pegang tangan berpeluk sana sini .. Tuhan kalo nak bayar cash sekejap je Tuhan tunjuk tapi hangpa ni memang le MANUSIA LIDAH BERCABANG .. hangpa memang dalam belit belit ni hangpa lah NO WAHID

Najib dah cakap Demi Allah .. saiful dah mencabar di mana sahaja .. orang yang hang puja tu bila lagi .. dok himpun kunun nak protes wat demontrasi tapi sebenarnya himpun orang nak suruh orang dengar kelentong dia .. kalau tak wat gitu mana ada orang nak dengar sambil kena huluq duit yang boleh dibagi pada anak anak beli makanan .. Kalau di kelantan orang panggil JABE DUIT ORE KAYO

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: