HIPOKRIT

Itulah perkataan paling sesuai untuk barisan kepimpinan PAS dalam soal PROTES .. ingatlah Tuhan Maha Kaya Maha Kuasa Lagi Maha Mengetahui .. xyah le nak berlagak atas dunia ni kerana kita semua insan kerdil dan jangan sesekali nak tunjuk kita ni lebih alim dari orang lain hanya kerana serban atau kopiah .. den bukan nak hina tapi realitinya cuba tengok sekeliling kita ..

Yang den nak tergelak sekali PROTES dan jadi JOM HEBOH cam kek Johor tu .. siap panggil artis nak ramaikan orang tapi dalam masa yang sama depa xsempat nak habiskan nyanyian pun .. Siapa nak bertanggungjawab dalam hal ini .. tapi jangan le dok kambing hitamkan seorang dua plak kena la bertanggungjawab tak kira le MB Air Liur ke atau Gang Mata Lebam atau Pengusaha Babi Terunggul di Selangor hatta di Asia Tenggara ..

Den ado gak terbaca ada blogger yang tak nak menulis tentang isu isu politik yang penuh lakunan dan den memang suka sangat kerana da lama den dok perati lakunan dalam politik ni tambahan pula sekarang di cyber banyak teori dari orang yang langsung tidak mengetahui tapi nak tunjuk KEBODOHAN DAN KEBEBALAN dok sokong MEMBABI BUTA tapi atas asas perjuangan TERUSKAN ..

Tapi bagi den memang minggu ini memang minggu penuh kejutan .. dari Akuan Bersumpah sehinggalah isu bergambar sampaikan ada seorang ‘KAWAN’ den tak boleh berehat kerana HANYA SEKEPING GAMBAR yang di dakwa penuh konspirasi .. bagi den kalau sekadar gambar sebegitu nak dijadikan isu maka den akan berjanji ngan diri den takkan bergambar dengan sesiapa pun hatta di mana sekalipun .. tak kira la sebesar mana pangkat depa kang tak pasal pasal dituduh macam macam .. HARU BEB ahaks

Cuma skang den menunggu satu je DEBAT MENURUNKAN HARGA MINYAK .. den ado satu jawapan je tentang debat ni .. nak turunkan harga minyak senang je tak payah nak botakkan kepala dok pikiaq .. ADA DUIT HARGA MINYAK MEMANG BOLEH DITURUNKAN .. kalau tak ada duit kerajaan boleh pinjam dari Bank Dunia soal nak bayar ke tidak tu soal lain .. lagi satu tak payah nak eksport minyak ke luar negara guna semua biarkan kerajaan tidak ada hasil kan bagus tu .. den raso inilah idea yang dok dalam kepala otak reformis yang dok canang HARI INI TUBUH KERAJAAN ESOK HARGA MINYAK TURUN .. jalanraya kek sabah cam trek motorcross jangan ambil tau .. rakyat tak ada rumah atau ada manusia yang tak dapat makanan jangan diambil tau yang penting HARGA MINYAK MESTI TURUN .. KEPUASAN DIRI mesti utamakan yang lain tak penting .. mulut cakap lain tak apa tu untuk silap mata rakyat je .. rakyat kan bodoh untuk menilai .. yang jadi MP tu atau dok jadi pemimpin parti memang cerdik temberang sikit rakyat mesti caya punya .. Kalo hangpa nak tengok gelagat MP kek Parlimen hangpa klik je kat link sebelah kanan blog ni .. sure hangpa dok gelak sakan tengok MP hangpa macam orang tak cukup *(&^ he he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: